Jom follow blog nie..nnti i follow u gak...

Tuesday, 8 September 2009

Lembu dan Raya ada kaitan erkk..

Adoii x idea la nk wat n3 blog skrg..maybe xtvt bln posa ni terhad kot...ada blog kekawan bkn main shopping raya sakan..utkku n family baju tradisional dh tempah awal2 n dh siap pon..utk anak2 sblm raya dh beli baju casual itu pon just 2 psg stp sorang..klu smpat maybe ada pnambahan lg..klu tak..itu je la utk anak2 ku..nape x sempat sbb en hb bz keje jauh kemlm..nk arap aku g ronda sendiri mmg masalah teknikal betul la..masih nk mgharap en hb gak..ialah nk mgontrol anak daraku yg 3 org tu x larat den..ada cadangan pergi la sendirik..tgglkan anak2 kt babysitter..mmm tgok la nnti..(aceli aku ni gayat nk drive keta luar PG..hehehehe)..
Ni citer peram ni..awal2 posa time aku drive blk ke tmn perumahanku..dgn jln jammed..bole plak ada skelompok lembu....dh lama ulang alik kt situ..ni la 1st time aku nmpak lembu2 kt tmn pasir putih betul2 kt tepi jalan sempit yg sesak tu..pastu bole plak nk lintas jln weiii..betul2 mlintas dpn keta aku..tpaksa la aku berenti kasik laluan kat lembu sekor ni...pastu ada lagi lembu2 lain nk mlintas...aku dh tekan minyak dulu..klu nk mnuggu sekor2 lintas jln lambat ler aku smpai uma..sbaik klu balik KTN..lembu mlintas mmg dh biasa..klu tak mesti jakun punyer..."eh eh lembu la.."

Itu je la citer aku tuk n3 kali ni..dh pkl 430 ptg lambat plak nk tggu waktu balik..


2 yg best bagi komen:

Mama Qaseh said...

Kaum pmpoan msti kna berani Yang..
Bla stereng dh d tgn kita msti confident tau..
Yealah mna tau da urgent kes Nana kna pg jga luar PG..tk ke haruu msa tue nnti..
ty ur best tau..

Faridah said...

setakat ni tak penah lagi terserempak dgn mana2 lembu kat PG ni..mcm pelik jer ada lembu kat sini..huhuhu

Popular Posts