Jom follow blog nie..nnti i follow u gak...

Sunday 11 March 2012

Kemaman..



As Salam..

dh 2 bln blog aku bsawang..apa sebabnyerr?? sebabnyer..tenet free kt ofis aku telah di BLOCK kpd pkeja2 bwhan cam aku..so x dpt ler aku SO FREE kt opiss..btenet sgala..bosan tahap gaban..bkn mghadap sgt pon tenet..org kata sambil2 keje..sambil tenet..x ler mgantuk..bru FRESH skit kpala otak..wpon berokben stiasa bkhidmat diuma ni..ade mase kerr?? slagi ank2 x tido..jgn arap ler aku nk pgg laptop..bpesbuk kt tipon bole ler..

So, pekene mgena dgn title kt atas..benornyer dh sebulan..en somi bhijrah kt Kemaman..mninggalkan isteri kesayangan dier ni dan anak2 kt Pasir Gudang..demi mcari sesuap nasi tambahan..pgalaman bharga..

Aku..tkontang kanting kat sini..dgn 4 puteri..siang kje..mlm bsilat myettlekan kperluan ank2..sgalanyer tpaksa dlakukan sndiri..blom mampu nk gajikan bibik...penat mmg penat..lelagi dgn bby yg kuat mgempeng..yg sntiasa nk mama dia mlekat je kt sisi..tp aku redha aje..smoga ada hikmah dsebalik pjalanan kehidupan kami sekeluarga..insyaallah..

Ade kerr aku dan anak2 akan jadi warga Kemaman?? Spatutnyer tidak..tetapi ada sdikit plan x mjadi dsini..so bulan April pnentu situasi kami..insyallah nanti kan ku hapdet kt blog kesayanganku ini..


2 yg best bagi komen:

farida said...

Selamat jadi orang Terengganu pulak ye..

ainazliena said...

insyaallah..

Popular Posts