Jom follow blog nie..nnti i follow u gak...

Monday, 13 July 2009

"CONTEST RUMAHKU SYURGAKU"


Contest ni anjuran MamaD ye..sbb dh tuko cantik ke burokk..bole la aku joinn..mana tahu ada "luck"..saje suka2 mmeriahkan suasana...
Syarat-syaratnya......

1. Korang mesti dah jadi followers http://www.mamadanish78.blogspot.com/
2. Makesure dlm bloglist/blog roll korang ade link mamadanish78,
pastu...uploadkan banner contest kat sidebar blog anda.
3. Join contest yg mamaD namakan 'CONTEST RUMAHKU SYURGAKU'

DONE..

MamaD ada tulis bole anto byk gambo..so aku kasik 2 gambar yek..nnti pilih la mana satu yg bkenan..tp pastikan ku menang yek..huhuhu bole gitu..

Gambar No. 1 dan citer nyer..

Ni dinding kt ruang tamu teratak Ainazliena, dok kt Tmn Cahaya Masai, PG..wallpaper tbaraiiii…mmg x bole cover..msuk2 je uma mmg nmpk la kehuduhannyer..sapa yer yg buat ropa ini..anak no. 2ku yg namanyer Aina Batrisya tlebih kreatif budak ni..pntang wallpaper tu tak lekat..mula2 tarik skit jek..pastu dh syok agaknyer trus tarik sampai jadi ropa ini..masa tgh wat keje tu aku kt tgkt atas..trun2 je tgok dindingku aduh!!dah koyakkk..sapa puyer keje ni!!! apa lagi mmg kena titek tggn la jawabnyer..try selamatkan pkai double tape..tp tak lekat..xkan nk pakai gam UHU kot..dh la susah nk cari wallpaper kaler ijo kesukaan aku ini..(g kedai yg beli dulu..x ada lagi stok) tp yg mmeningkan kepala sempat ke nk ngejass sblm raya dh la en somi ku bz ssgt..keje pn 7hr smggu..silap2 raya pon dgn wallpaper yg terbarai ni..huhuuhu..

Gambar No. 2 dan citer nyer..


Ni kt bilik bakal anak bujangku (opss blum ada lg..mudah2an Allah kurniakan pd aku bby boy)..djadikan tmpat pnempatan brgan tah apa2..dh jd mcm sarang tikus plak..tgok la MamaD tu oii..ada motor RXZ dlm uma lagik tp motor kena kerat 16..rangka2 motor ni klu letak kt dpn uma..ada karang tokey “lori besi buruk” kenan plak..sbnornyer motor tu en somi nk modified tp dsbbkan masa dan bajet kurengg..dh jd projek tbengkalai la jwbnyer...


Ok dh siappp…ada 2 gambo lg..klu x menang mmg sedih banget…so MamaD jgn hampakan aku yekkk..kite kawan kannn…huhuhuhu siap wat ayat bodek lg tu..

Tarikh tutup penyertaan :1hb julai 2009 hingga 15hb Julai 2009. Kepada kekawan..rasa uma dier ada sudut tburuk..jom join..ada hadiah menanti..klu menang la..


3 yg best bagi komen:

mamadanish78 said...

ok aina..mamaD dah teerjah dah umah buruk aina tu...wakakaka...ganazzz...ok apa2 hal tunggu result ye....:)

Mama Qaseh said...

Re:Thanks bg pndapat Nana tue..memg akk tk lyan laa gitu jd nya Nana dia mkin geram kot akk wat bdoh jer hehe pdan muka dia kan
..Wah Nana dh start msuk contest MamaD yea..akk tk mnyempat lagi nk n3 psl contest tue Yang..

miela77 said...

salam kenal...wah mcm bilik anak bujang ku gak...tp dia x mau tido..jadi stor tpt cik abgku simpang barang..huhuhu...meh ke umah..ada giveaway...n try la my ikan pekasam...

Popular Posts